Its called Chaussée aux Moines.
It smells really bad but tastes excellent!
@DetunedGuitar Do you know what type of cheese is this? Its made in France.
Its called Chaussée aux Moines.
It smells really bad but tastes excellent!
@DetunedGuitar Do you know what type of cheese is this? Its made in France.
cheeeeeeeeeeeeesesesesesese
these ones are tasty too
Hey !
Thank you @Aziz
Il like cheese very much !!
Here there are small producers of raw milk cheese. That it is something else than “Chaussée aux moines.”
That said, in supermarkets, the cheese is not always good. Independent cheese makers (fromager.) sell delicious cheese. It is a bit expensive though. You can type in google: “maroilles, comté, Epoisse, munster, reblochon, mont d’or, brie, camembert etc.”.
Thank you very much for this thread. lol.
In Denmark, there’s a really stinky cheese called “skilsmissen” (“The divorce”). It smells, but it’s very good. We also have “Gamle ole”, which smells horribly but tastes excellent.
@Miika Yes, I like stinky cheese very much too !!
Oh, I lived in France for a bit too @DetunedGuitar. I remember, that I was liking the Comte, yeap. Its a special cheese, but a nice one .
Hi,
Where do you lived in France, Anna ?
I went to the United States in 1997.
I lived in Toulouse. Jai eu une licence en sociologie la bas . Mais jetais deja malade, sans diagnostique encore et je vivais assez isolee deja la bas… Je me souviens aussi d’un plat avec du reblochon.
I love stinky cheese. It’s the best.
I can’t even remember if I like stinky cheese.
I haven’t had that in a long long time
Hey,
What is your nationality, Anna ?
I live in the Parisian suburbs.
Where do you live now ?
Je vis en Bulgarie, ma nationalite est bulgare . Mais ma mere est russe, je viens dune famille mixte. Je suis sur Sofia la, la capitale. Desolee, jecris en francais, mais je suis un brin fofolle hah
Ouep, jai vecu 6 ans sur Toulouse, ma je vivais comme une chien. Tjs seule, sans beaoucoup de sorties, avec des symptoms negatifs et un grand desespoir que je porte meme la. Sur moi, les medocs marchent pas trop et jen ai essaye, crois moi. Je les prends pour pas que ca soit pire, mais jai tjs une vie d’ermite, mes peurs, mes galeres a avoir une vie sentnimentale qui me fait pas mal etc etc. Je me plaignais bcp avant sur ce forum, mais la jevite. Moi ma maladie a bcp de manfisetsations physiques, ca m’a tape dans le corps en fait, mais tant pis. Je vais essayer de me battre.
Ouep, le comte etait tres, tres bon, jadore!
This topic was automatically closed 14 days after the last reply. New replies are no longer allowed.