Quelqu’un parle français?

Je me demande combien de personnes ici peuvent parler français. Je parle français et anglais.

1 Like

No thank you. But thanks for asking :stuck_out_tongue:.

1 Like

Je parle français, mais pas très bien car ce n’est pas ma langue maternelle.

2 Likes

Wait, did I say something wrong? I think I said everything right. I can translate it.

“Does anyone here speak French?” Title. First paragraph “I was curious how many people here actually spoke French.” I speak both French and English.

2 Likes

I was joking mmbattlestar, I don’t speak french and I didnt use a translator.

Ce n’est pas non plus le mien. J’ai été hors de la pratique pendant longtemps.

1 Like

Oh now I get it. Sorry I’m slow today lol. I was a little nervous my French was off. I’ve been out of practice for a long time.

Hmm?. . .

Is Thus A Code For, ‘Pope Francis’ (???).

I Am Uninterested, For He Has STRANGE Quotes On Google.

:purple_heart:

Bonjour. :rofl: fifteen

2 Likes

Lol. That has to be a joke.

1 Like

Je parle un petite peu seulement. Désolé!

C’est bon. Dites-moi, qui a mis la vache dans la machine à laver? XD

2 Likes

Ooh la la, viens ici, pour mon grande tour de Francais!
Allons!
Vite!
C’est tout.
Ca va merde?

Je parle francais mais pas très bien.

Translation: I speak french but not very well

The last time I studied French was in Grade 9, that was like 30 years ago. I remember some words but I am not fluent. Sometimes I think about using a language app to learn it a bit better. My grandmother was French which makes me 1/4 French plus I live in Canada and it is an official language here.so it would make sense to learn it.

2 Likes

Un peu 15151515

Je vis dans une province où l’anglais est la seule langue parlée par la majorité de la population. En fait, ils sont hostiles aux francophones.

N’est il pas trop froid pour une velociraptor? Voule tu habite dans le sud?

2 Likes

I understand French

Although I have a hard time writing In French I can speak in French and I understand it.

2 Likes

I love french fries!

:fries:

3 Likes

Je parle français, anglais et néerlandais. Je suis Belge (Flamand). J’ai vécu à Bruxelles, Genève et Toulouse.

1 Like