Do you ever just get random cravings?

Food cravings… and no it’s not just cause I’m pregnant🙄

I will randomly crave oatmeal

What do you guys randomly crave?

2 Likes

I’ve been craving pickles for years. :face_vomiting:

1 Like

:face_with_monocle:

Lmao I do not enjoy pickles, but to each their own

1 Like

Oatmeal isn’t bad. I hate my chocolate cravings.

2 Likes

I randomly crave meat. I think it’s cause my iron gets low… or maybe my inner caveman is coming out haha :joy::grin: sorry about the pregnancy joke before btw I guess it’s like the tall guy getting tall jokes 24/7 lol :face_with_raised_eyebrow::roll_eyes::yawning_face:

3 Likes

I think everyone craves chocolate probably, you’re not alone!!

2 Likes

My sentiments exactly. I take them off burgers. You should see the look on my face.:face_vomiting:

1 Like

Oh yeah, I’ve had that before, where I randomly crave meat… idk how vegans or vegetarians do it! (Not to bash on them of coarse)

Haha it’s all good! Just every time I post about food on here now it seems a few people give me the pregnant comment

2 Likes

Hey! I also take pickles off my burgers >_<

1 Like

I crave sweets. I keep dark chocolate bars around all the time so that whenever I get a sweets craving, I eat a small square of dark chocolate and that takes care of my craving.

2 Likes

That’s a good idea!
Dark chocolate isn’t too bad for you either

1 Like

Are you even human?

2 Likes

My random craving is smoked salmon and cream cheese on malted bread…

4 Likes

Random cravings for vodka,
marijuana, chocolate, ice cream, beer etc.

3 Likes

Nacho cheese!!!

3 Likes

Omg yum!!!

@LittleMissSlothy

1 Like

I just want to eat all the carbs! :confounded:

3 Likes

Lately it’s some vague drug. Cigarettes are
the only ones I’ve known. Stayed away from pain killers.

Below my window on the 3rd floor smoke sometimes floats up.

I get cravings for nicotine and caffeine pretty badly throughout the day.

L Theanine and Weed when I start coming down.

But yeah, cravings are the worst.

:ghost:

My mom had major surgery a few weeks ago, had a large part of her sigmoid colon removed so she has been eating healthy soft foods while she has been healing, but her doctor says she is doing really well.

My mom just said today she is craving junk food so we are having junk food tonight. I don’t know what I am going to order yet but she wants Pizza Hut.

2 Likes