Just got signed to a music publisher!

Im back, and Im writing a new song! Whats more, Im signed onto LANDR, who are gonna publish my song on Spotify and Apple Music! I’m so excited!

Its a hard rock song, so far just an instrumental but I’m gonna put lyrics on it in the coming week! Let me know what you think before I do and then Ill release it!

34 Likes

I’m not at all surprised you got signed to a publisher! You have so much talent! Congratulations!

1 Like

Holy guacamole ! Congratulations ! :tada:

2 Likes

Wow, congrats! Way to go!

1 Like

Thanks guys! I’m really looking forward to seeing my first track on Spotify! I know this one isnt finished but I just had to make the announcement while it was still fresh.

Ill post the finished product when its released for streaming!

3 Likes

cool zwolfgang! Congratulations

I write lyrics with no talent to set any of it to music.

pm with you ?
but not expecting anything either way - would just be cool to chat!

2 Likes

having said that i realise it might be wrong to say
it’s my one spectrum - just the lyrics - pretty useless on my own

That’s cool. So is that when you see an artist post a song and it gives it available on like 6 different platforms. Because they used a music publisher???

2 Likes

@Toshiko Sure man! Ill PM you Id love to hear your ideas!

@Jonnybegood Yup thats exactly it! You cant get your songs on Spotify without getting a publisher or signed to a label. Obvs Im not label material yet lol so I reached out to a publisher and got accepted!

1 Like

That’s wassup then!! I’ll keep that in mind when I’m ready to make official music in the studio this winter :sunglasses:

Once my bronchitis goes away imma start to get ready with my lyrics. Hell I will already. But yeah I have bronchitis. Good news is some device made it go away 50%. Now I need antibiotics and inhaler.

Dude but is this a different from your other “song4”??

1 Like

Congratulations dude. that’s great.

1 Like

For sure dude! From what I hear the publisher Im with is easy to get with, but still, Im excited. Good to hear youre doing alright bud.

This is the same song. I got the news midway through making this, and I plan for this to be the first song I release on all platforms when its done!

2 Likes

Oh i thought it was shorter for some reason. My bad!!!

Do you plan on recording lyricsand releasing it. Or just instruments for now??

1 Like

It was shorter, I added a second verse and third chorus, and doubled the distorted guitar to make it sound huge.

Im for sure gonna add lyrics, no market for rock instrumentals out there lol. Then again idk if theres a market for my singing but I guess well see!

2 Likes

Very nice :+1:!!!

1 Like

This is great! I’m looking forward to hearing it with lyrics!!!

1 Like

Congratulations zwolfgang! Been listening to your stuff on SoundCloud app from my profile. Good stuff, nice one :slight_smile:

1 Like

Congratulations Big Z! :sunny:

Does this mean we’ll be able to get the instrumental ‘Falling to Pieces’ on Spotify and Apple Music as well?

Just curious…

2 Likes

Thanks everyone!

Yes @anon39054230 that means the Falling to Pieces instrumental will be able to be on streaming services! With your permission of course.

And its up to you how you want to split the royalties, it is your song after all! We get $0.006 per stream

1 Like

congrats man.

You get me amped to jam music aswell :slight_smile:

1 Like