I'm going to a psychadelic trance festival lol

My friends have invited me I’m extremely nervous though.

The good news is u just spin around in circles to the music as thats what the hippies do. I shall copy them…

I used to get extremely paranoid of festivals but that was before I was on APs… now I think I should be fine…

Have to face your triggers some day and break them

4 Likes

Good for you, walla

1 Like

That’s veery exciting news

1 Like

That sounds like an interesting time…

1 Like

is that drugs? will you be taking them?

I’ve heard mixed reviews on that sort of stuff

but yes to the dancing part

have fun

1 Like

Yes there are lots of drugs there but I wont take any, I’ll just drink a few beers to loosen up…

And act like a monkey on the dance floor lol

3 Likes

you’re a guy right?

are you white?

can white boys dance/ well, sure they can!

Just don’t run naked throw the crowd and you’ll be fine :joy:

I can dance. But usually not sober lol.

Damn I love that it’s my favourite part of the party

1 Like

It’s like weird dancing at these trance parties…

U kind of just stomp the ground and pretend to carry out rituals lol

1 Like

Will die antwoord be there.

Lol no ways haha this is psychadelic music.

Its suppose to take your mind on a journey…

Loads of hippies there

1 Like

Yeah avoid the lsd to, could be a trigger :sweat_smile::wink:

1 Like

Oh sweet that’s my kinda festival lol.

1 Like

Hahah damn straight

Not like lsd would work on the meds anyways

1 Like

Yea it doesn’t…

But I avoid all that crap now, i just drink a few beers instead and watch everyone else trip and laugh

1 Like

Taking lsd is like taking a psychosis pill

I thought the whole country did away with hippies

glad to see it’s still active

probably hard to find

lots of those older ones turned conservative

traitors

1 Like