I'm getting really fed up sitting in my flat

I hate it, just sitting about like a useless prat just makes me feel like a waste of time :frowning:

I’ve been trying everything but idk, my life is crap and feels like a giant blur and waste of time, what is the point of me anyway? i see no value in my life, i try and add value but it all seems worthless

well you could be like me and take on a high pressure high stress job lol. I wouldnt mind sitting about :smile:

2 Likes

I agree.

Get a job or volunteer.

4 Likes

I cant do that :frowning:

I cant either lol but I got offered the job so imma die tryin

1 Like

You know, you may not be able to get a job,

And volunteering may be hard right now.

But one thing you can do is have a better attitude.

I can’t count how many times I’ve seen you use this emoji:

:frowning:

Every thread you make is about how unhappy you are.

Maybe you should try the “fake it until you make it” approach to happiness.

1 Like

Jeez, for someone with the moniker “mrhappy” he sure seems unhappy, eh?

2 Likes

better to try i guess, i know i cant handle stress very well right now i was hospitalised after doing 4 hrs in a cafe among other things

1 Like

maybe i should change my name, any suggestions?

“TheGrizzledArmadillo” or “SunnySideUp.”

1 Like

I kind of like this name though even if i feel crap sometimes

it cheers me up a bit i guess

I always thought it was a reference to your willy, because the time you settled on that you had previously been floating phallic names.

I have no recollection of that at all, you’d have to reference the specific post, dont remember ever talking about my private area

Gawd, I’d have to dig up posts from a year ago with no reference points.

1 Like

I have no idea, what names did i suggest? i cant remember

I can’t remember either.

How about MrDingleBingle

1 Like

is that a reference to my junk?

lol it can be whatever you want it just popped up in my head.

or MrFongleBongle lol i get random rhymes in my head too much

1 Like

mrhappy is hard to beat tbh idk if anyone can find a better one i’d like

2 Likes