Schizophrenia.com

Free smoke free smoke

I think Im manic and smoking constantly

Bought a new dry herb vape and gonna go to the bars tonight

Self destruction never felt so good :sunglasses:

For real though you guys are all real ones just wanted you to know. I remember when I first joined about 3 years ago and I was out of my mind and you all kept your cool. First time Ive had that in my life people always get freaked lol

7 Likes

I’m interested in these dry flower vapes, but haven’t tried it,

How is it?

1 Like

Which dry herb vape. I gave Charlie my volcano. ■■■■■■■■■■■■ still don’t thank me

1 Like

Its a Max II Pro. Its pretty good I like it, a lot easier on the lungs

1 Like

Damn charlie ungrateful ass lol

1 Like

Hmm.

I might be able to convince my husband I need one.

Wax is expensive and I’ve got a ton of flower.

That’d be a convenient way to make a dent in it.

1 Like

Pax 3 is really good and it works on concentrates too

Albeit of course nothing touches the volcano :volcano:

Also works with concentrates

1 Like

Go for it! Call it an investment :wink:

1 Like

My army vet neighbor had a volcano and wed vape some sour deez when I came over. Cool guy, super jaded haha

2 Likes

Stores n Bickel ftmfw

Cant go wrong with them

1 Like

I planted some Sour Diesel last year, but it got dug up by a skunk. Damn!!

2 Likes

Nooo what a lil stinker haha

I find it hilarious that it got dug up by a skunk of all things lol

3 Likes

He probably thought it was his girlfriend he smelled

3 Likes

I know, right. It must have thought it was a relative LOL

3 Likes

Lol Im just imagining Pepe Le Peu going like

“Ooooh zee scent my love :heart_eyes:” lol

2 Likes

Haha :joy: funny 1616626

1 Like

Vapes r good, easy on the lungs, blue dream and og kush were my fav strains back when I could blaze.

2 Likes

Those are two of the best of both worlds lol

I like white widow, bluebird, og kush, and ak47

My favorites

1 Like