Fisherman’s whining thread 2.0

a lot of smart people think theyre not smart because they know how much they dont know and a lot of stupid people think theyre smart because they dont know how much they dont know so id bet u are not stupid.

i see nothing wrong with being stupid tho. stupid people can have a good time. i dont considern myself stupid but i am ignorant and uneducated and i know that but idc

2 Likes

I think I have self esteem issues I’ve been told by multiple doctors infact my psychiatrist didn’t know that jardiance was also a heart disease med I taught a doctor lmao no joke then while I was in the hospital I was teaching a nurse about what all my meds were for and she thought I knew more than she did

2 Likes

Also I taught a person from New Zealand about what kinda animals were there that they claim they didn’t know I can’t see why they would lie

1 Like

It’s funny there going to university and I’m teaching them about the fish and wildlife lol I’m almost :100: sure they truly didn’t know I’m always trying to learn more and more if I find something interesting I learn everything there is to know about it

1 Like

I did a lot of stupid ■■■■ like vandalism and fist fights and bullying and I definitely WAS. A piece of garbage human being before meds

I definitely have good qualities idk I keep thinking about the past

This topic was automatically closed 7 days after the last reply. New replies are no longer allowed.