Oletko suomalainen?

Strange question, but I have a feeling that a few people here might be finnish… lol.

Niin… oletko suomalainen?

Olen. Oletko sinäkin?

Kiva! En ole, mut olen kanadalainen, joka työskennellyt kemi-tornion ammattikorkeakoululla. Minä oppin vähän suomea kun olin siellä. :smile:

1 Like

Mitä sulle kuuluu?

Vähän ylös vähän alas. Väsynyt. Olen ollut Töissä 3 päivää.

Joo, samoin, vähän ylös ja vähän alas. Niin on ihan hyvä, että olet ollut työskennellyt. Olin ollut etsiä työ, vaikka mun lääkäri haluu minä keskittää vain kouluun. Anteeks jos mun suomea on paskamainen. No, anteeks et mun suomea onpa paskamainen. :smile:

1 Like

Harjoittele vaa enemmän. :wink:

1 Like

Ihan savolainen täällä.

Tää on ihan savo meininkiä täällä :smile:

Mitä savo on? xD

No kiitos, minä harjoittelemassapa nyt. :stuck_out_tongue_winking_eye: Suomi on paras maan asumaan ollakseen iloinen ja skitsofreenikko. On koska suomalaiset ihmiset ovat hiljaiset ja kuunioittavat. Kanadassa, tää ei oo tottaa.

Minä vain lörpötelen… kirjoittaa suomeksi on mukavempi kuin englanneksi. Se muistuttaa minua kun olin suomessa.

En mä tiä mitä muuta voi olla sanoa tässä… threadessa… haha.

Savo on osa Suomea Itä-Suomessa.

Okei, kiitti. :slight_smile:

Olen Pääkaupunkilainen. :wink: syntynyt Helsinkissä. Muutis ruotsiin 70-luvun lopussa. Isä sai Scaniassa töitä, niin kuin monet muut suomalaiset.

Mulla asuu paljon sukulaisia Ruotsissa, serkkuni ja tätini siellä ovat skitsofrenikkoja, minun kummisetäni puukotettiin Tukholmassa 90-luvulla ja haudattiin Suomeen.

Helsinki ei ole tänään sitä mitä se oli 70-luvulla. Kun saavuin Suomeen vuonna 2002 oltuani noin 10 vuotta maailmalla ja nukuin puistoissa yli viikon niin tummaihoiset ihmiset hyökkäsivät kimppuuni ja ehdin juuri ja juuri juosta karkuun, mutta he varastivat reppuni ja kun menin hakemaan tavaroitani nurmella kun he olivat levittelleet ne niin samat ihmiset yrittivät uudestaan hyökätä kimppuuni, mutta taas juoksin karkuun. Helsinki on paljon levottomampi tänään kuin se oli vuosikymmeniä sitten.

Patio. Plaza. De nada. Donde esta la lapiz?
That’s it.
This is after 3 years of Spanish…

While I appreciate wanting to practice another language, can we stick to English so that others know what is being said or perhaps practice through PM.

It is ok with me, no mucho hablo espanol, so let’s use this universal language English.